WADDUP we go we go - Reisverslag uit Kitengela, Kenia van Esther Struik - WaarBenJij.nu WADDUP we go we go - Reisverslag uit Kitengela, Kenia van Esther Struik - WaarBenJij.nu

WADDUP we go we go

Blijf op de hoogte en volg Esther

12 November 2013 | Kenia, Kitengela

Lieve vrienden, familie en alle anderen ;)

Ik ga morgenochtend naar Kenia om daar 10 weken te werken in een ziekenhuis in Kitengela.
Het is een ziekenhuis met ongeveer 100 bedden, en ik mag samen met Maaike Deltour (klasgenootje) daar gaan stage lopen.
Heerlijk in de zon, heerlijk in Afrika. Een mooi avontuur met de nodige uitdagingen. Daarom had ik bedacht dat het wel vet zou zijn om jullie op de hoogte te houden van wat ik mee maak en wat ik aan het doen ben. Ik zal jullie een aantal keer mailen over mijn belevenissen. Ik ga me best doen om er geniale verhalen van te maken;)

Voor nu:
Het gaat goed met me ;) Lekker onvoorstelbaar dat ik morgen in de 30 graden zit.
En ik heb er heel erg veel zin in. Vind het helemaaal niet zo erg om Nederland achter te laten eerlijk gezegd.
Ik zie alleen wel tegen het afscheid op van Ruud :'( huilen.

Heel veel liefs en tot volgend jaar :D

  • 12 November 2013 - 19:29

    Mariëlle:

    Have fun lieffieee:):)

  • 12 November 2013 - 20:15

    Minke:

    wow super cool, heel veel plezier/zegen!

  • 12 November 2013 - 20:48

    Heleen Struik:

    Hai Esther! Joh, ik wist helemaal niet dat je weer naar Afrika ging. Het verwonderd me niet echt aangezien je de vorige keer erg enthousiast was. Ik wens jullie een heel fijne, bijzondere tijd toe. En ik hoop dat je er weer vandaan mag komen met het gevoel dat je daar iets goeds gedaan hebt. Goeie reis en we blijven graag op de hoogte van je verhalen.

    gr oom ARco en tante Heleen

  • 12 November 2013 - 21:50

    Jeske:

    Hee Esther (geen idee of je nog weet wie ik ben, maar je was m'n ''oppas'' tijdens introkamp 2 jaar geleden.
    Super leuk om te zien dat je naar Kenia gaat!
    Als het allemaal goed gaat dit schooljaar wat stage betreft gaan Steven, Antoinet en ik volgend jaar september voor 10 weken naar Nairobi.
    Ik vind het daarom erg leuk dat je een waarbenjij.nu bijhoud, dan kan ik alvast een beetje van de sfeer mee proeven.
    Heel veel plezier daar :)

    Groetjes Jeske

  • 13 November 2013 - 10:53

    Ingrid De Groot:

    Hai Esther!Hier een Jansklinieker!Wat goed dat je weer gaat en hartsikke leuk dat je ons weer op de hoogte wil houden.Succes en geniet ervan!!!

    xxx Ingrid

  • 13 November 2013 - 12:39

    Rachelle:

    Kom op kanjerrr!!! Nu maar hopen dat Maaike net zo leuk is als ik ;p haha grapje! Succes daarzo! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Kitengela

Esther

Hoi! 17 mei ga ik naar Uganda. Ik ga vrijwilligers werk doen bij een project van YWAM in Soroti.

Actief sinds 06 Mei 2012
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 16711

Voorgaande reizen:

13 November 2013 - 23 Januari 2014

Minor Global Nursing

17 Mei 2012 - 21 Augustus 2012

Uganda =)

Landen bezocht: